מה בודקים לפני שבוחרים שירות מענה אנושי?

 המטרה של בחירת שירות מענה אנושי היא להבטיח שללקוחות של העסק תמיד יהיה לאן לפנות. אם בעלי עסקים רוצים לשפר את השירות שלהם ללקוחות אבל לא מעוניינים לקחת על עצמם את האחריות על גיוס כוח האדם והקמת המוקד עצמו, הם יכולים לשלם לחברה חיצונית שתעשה את זה במקומם. זה למעשה המאפיין הכי בולט של שירות מענה אנושי במודל של מיקור חוץ והוא מוכיח את עצמו בכל התחומים ובכל רחבי העולם.

השאלה המתבקשת היא איך בוחרים שירות מתאים של מענה אנושי טלפוני. אז קודם כל, מאוד כדאי לבדוק מה כולל כל סוג של שירות מענה אנושי ולמי הוא מיועד. שנית, צריך להשוות בין חברות שמציעות שירות מענה אנושי במודל של מיקור חוץ לפי המחיר שהן גובות. לאחר מכן, ניתן להיכנס אל עובי הקורה ולקבל המלצות על שירות מענה אנושי. 


 

פרמטרים להשוואה אובייקטיבית בין מסלולים של שירות מענה אנושי

החדשות הטובות הן שיש פרמטרים שבהם אפשר להשתמש על מנת להשוות בין מסלולים שונים של שירות מענה אנושי. פרמטרים אלו עוזרים לבדוק מה רמת הזמינות של כל שירות, האם המחיר כולל גם שירותי משרד ומזכירות ומה בדיוק הטכנולוגיה שעליה משלמים. כמו כן, אפשר להתמקד במסלולים של שירות מענה אנושי עם תקופת התנסות בחינם וכדאי לתת עדיפות לחברה שמספקת את השירות באופן מלא או חלקי.

הפעלה של שירות מענה אנושי באופן חלקי מתאימה לחברות גדולות, בעוד הפעלה באופן מלא פונה לבעלי עסקים שצריכים נציגים ייעודיים שעובדים רק בשבילם. מטבע הדברים, ההבדלים בין המסלולים באים לידי ביטוי גם באופן שבו הלקוחות מקבלים את השירות וגם במחיר החודשי שלו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המלצות על חלוקה פנימית של ארון הזזה 2 דלתות

GBlocks: The Custom Genetic Lego Bricks

מה כולל שירות של מענה אנושי לעסקים?