מה היתרונות של ספות פינתיות ואיך בוחרים אותן?

הסיבה העיקרית לבחור ספות פינתיות היא כמובן חיסכון במקום. עם זאת, החיסכון במקום הוא גם פונקציה של האופן שבו משלבים את הספות בחלל הפנים. כך למשל קשה מאוד לחסוך במקום אם בוחרים ספות פינתיות אבל מציבים מולן שולחן או כורסת טלוויזיה. מנגד, תכנון נכון של הסלון יאפשר ליהנות מכל היתרונות של ספות פינתיות גם עבור המשפחה וגם כאשר מגיעים אורחים.

הדרך לתכנן את הסלון היא לבחור ספות פינתיות לפי מידות ואופי השימוש. המידות של הסלון יעזרו לנו למשל לדעת איזה ספות רלוונטיות עבורנו ואיזה לא, בעוד אופי השימוש יסייע בהשוואה בין דגמים של ספות פינתיות על פי צרכים ופונקציונאליות. ככל שנגדיר בצורה מדויקת יותר את אופי השימוש, כך נגדיל את הסיכוי ליהנות מהיתרונות של הספות בפרט והסלון בכלל.


 

כמה עולות ספות פינתיות?

האמת היא שהשיקולים הפונקציונאליים או אפילו האסתטיים לא תמיד מספיקים כדי להשוות בין סוגים שונים של ספות פינתיות. בפועל, אנחנו צריכים להביא בחשבון לא רק את הנתונים על הספות עצמן אלא גם את המחירים שלהן. לזה צריך להוסיף את העובדה שקיימים פערי מחירים של עשרות אחוזים בין דגמים וסוגים של ספות פינתיות. אז אם לא נתייחס לפערי המחירים או נבין מה משפיע עליהם, יהיה לנו מאוד קשה לבחור ספה טובה ואיכותית.

החדשות הטובות הן שניתן לדעת מראש למה לצפות גם במהלך השוואה בין דגמים שונים של ספות פינתיות. השוואה כזו מבוססת בין היתר על התאמה של ספות פינתיות לדרישות שלנו, לתקציב המוגדר על ידי המשפחה ולאופן שבו אנחנו מתכננים להשתמש בהן. כמו כן, תמיד אפשר להשוות בין הדגמים לפי המלצות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המלצות על חלוקה פנימית של ארון הזזה 2 דלתות

GBlocks: The Custom Genetic Lego Bricks

מה כולל שירות של מענה אנושי לעסקים?