מה התפקיד של עורך דין ליטיגציה?

 כל עורך דין יכול לבחור באיזה תחום להתמחות ואיזה סוג של שירותים להציע לקהל היעד והלקוחות שלו. אם רוצים להגדיל את הסיכוי להתאמה כמה שיותר מלאה בין סל השירותים של עורך דין ליטיגציה לבין הצרכים של קהל היעד והלקוחות, זה קריטי לעשות את זה לפי תחומי ההתמחות שעל הפרק. מנגד, לא כל מי שזקוק לסל השירותים של עורך דין ליטיגציה אכן יודע מה ההבדל ביניהם. לכן הפתרון צריך להיות הכנת שיעורי הבית ובמידת הצורך תיאום פגישת היכרות עם עורך דין ליטיגציה לצרכי התייעצות בלבד.

התייעצות עם עורך דין ליטיגציה יכולה להיות השלב הראשון בתהליך ארוך יותר של קבלת החלטות. אם רוצים להתאים את השירות של כל עורך דין לצרכים של קהל היעד ולמטרות שאותן הוא מנסה להשיג בין כתלי בית המשפט, כדאי לפגוש עורך דין ולהתייעץ איתו. בשלבים הראשונים של פגישת הייעוץ אמנם משלמים סכום סמלי, אבל זה לא אומר שחייבים להמשיך הלאה עם כל שאר השירותים הרלוונטיים.


 

כך בוחרים עורך דין

בחירה נכונה של עורך דין ליטיגציה עוזרת להתאים את השירות שלו לצרכים של הלקוחות. בפועל, התפקיד של עורך דין ליטיגציה הוא לייצג את הלקוחות שלו בין כתלי בית המשפט. באמצעות ייצוג בין כתלי בית המשפט, מגדילים את הסיכוי לכך שהתביעה או ההגנה יקבלו את עמדת עורך הדין.

בסופו של דבר, בחירת עורך דין ליטיגציה חשובה כמו בחירת כל סוג של עורך דין אחר. אבל ספציפית עם עורך דין ליטיגציה, ההתמחות היא בהתדיינות. בנוסף, עורך דין ליטיגציה מכיר היטב את פרטי המקרה והוא יכול להשתמש בפסקי דין תקדימיים על מנת לבסס את עמדתו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המלצות על חלוקה פנימית של ארון הזזה 2 דלתות

GBlocks: The Custom Genetic Lego Bricks

מה כולל שירות של מענה אנושי לעסקים?