למה לאכול שוקולד בצפון?

ישראל היא מדינה קטנה אבל עדיין קיימים פערי אקלים משמעותיים בין הצפון, הדרום והמרכז. בין היתר, ניתן לראות את זה גם בתוצרי החקלאות והמזון של אזור הצפון לעומת שאר חלקי הארץ. ספציפית יותר, חובבי שוקולד מושבעים תמיד יעידו מגוף ראשון על היתרונות של המאכל הזה בצפון לעומת הדרום והמרכז.

החדשות הטובות הן שלא חייבים לגור באזור על מנת לטעום שוקולד בצפון. כיום ניתן לשלב את הסדנאות ואת הביקור במקומות שמכינים שוקולד בצפון במהלך החופשה, עם או בלי הילדים וגם בהתראה קצרה מאוד. אם לא רוצים להסתפק בסיור סביב שוקולד בצפון ובקבלת ידע תאורטי, תמיד אפשר להירשם לסדנה וללמוד איך מכינים אותו.


 

כל היתרונות של שוקולד בצפון

השאלה המתבקשת היא איפה בדיוק מרגישים את ההבדל בין שוקולד בצפון לבין שוקולד בשאר חלקי הארץ. אז קודם כל, צריך לזכור שבאזור הצפון יש אקלים קר וממוזג ביחס לאזורים אחרים בישראל. בגלל האקלים הזה, באזור הצפון יש המון חיות משק ובהן פרות. בעזרת הפרות ניתן להפיק חלב משובח ולהשתמש בו כדי להכין שוקולד ברמה הגבוהה ביותר.

שנית, באזור הצפון מציבים סטנדרטים גבוהים להכנת שוקולד גם בגלל הביקור של התיירים. אנשים מכל רחבי העולם מגיעים כיום לאזור הזה ורוצים לטעום שוקולד בצפון, כי הוא נתפס אצלם כחלק בלתי נפרד מהאווירה. בסופו של דבר, מהתהליך הזה מרוויחים גם תושבי ישראל ואנשים שרוצים לטעום שוקולד בצפון גם כאשר הם בחופשה עם המשפחה והילדים.

לסיכום, העולם של שוקולד בצפון יכול לרענן את השגרה של תושבי המרכז והדרום. היות ואין עוררין על המאפיינים המיוחדים של הצפון מבחינת אקלים וגיאוגרפיה, לא באמת צריכים להיות מופתעים מהתוצאה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המלצות על חלוקה פנימית של ארון הזזה 2 דלתות

GBlocks: The Custom Genetic Lego Bricks

מה כולל שירות של מענה אנושי לעסקים?