מי צריכים מענה טלפוני לעסקים?

 בעלי עסקים זקוקים למענה טלפוני שיהיה זמין עבור הלקוחות שלהם. בין אם מדובר על בעלי עסקים קטנים, בינוניים, גדולים או אפילו עצמאיים – מענה טלפוני זו אחת מדרכי יצירת הקשר החשובות ביותר. עם זאת, הבעיה היא שעד לפני כמה שנים היה צורך להשקיע המון משאבים בהקמת מוקד שיציע מענהטלפוני לעסקים. אבל כיום, ניתן להיעזר באותם יתרונות של מענה טלפוני לעסקים בשירות במיקור חוץ.

מודל של מיקור חוץ מאפשר לבעלי עסקים לשלם סכום כסף מסוים מדי חודש או שנה, כדי לקבל תמורתו שירות או מוצר מחברה חיצונית. במקרים של מענה טלפוני לעסקים, זה אומר למשל שיש חברה שמפעילה מוקד עם כוח אדם מיומן. כוח האדם המיומן מקבל את הפניות בשמם של בעלי העסקים ואוסף את הבקשות או הדרישות של הלקוחות. לאחר מכן, הכל מגיע מסודר אל בעל העסק ומאפשר לו לשלוט במתרחש.


למה להפעיל מענה טלפוני לעסקים?

הפעלת מוקד של מענה טלפוני לעסקים במודל של מיקור חוץ היא קריטית עבור שירותים ומוצרים שרוצים להציע יתרון תחרותי. מבחינת בעלי עסקים למשל, זו פחות או יותר הדרך היחידה לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים. כמובן שאפשר להפעיל מענה טלפוני לעסקים לצד עוד אמצעי יצירת קשר כגון דואר אלקטרוני או צ'אט, אבל שיחת טלפון עם מענה אנושי היא משהו שהלקוחות יודעים להעריך.

במילים אחרות, בעלי עסקים צריכים להתייחס אל השירות של מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ בתור השקעה משתלמת. זו השקעה משתלמת גם כי היא מעניקה להם יתרון תחרותי, אך בעיקר כי היא טובה ללקוחות שלהם. כאשר הלקוחות הקיימים מרוצים, בעלי עסקים יכולים להמשיך לדאוג לעוד לקוחות חדשים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המלצות על חלוקה פנימית של ארון הזזה 2 דלתות

GBlocks: The Custom Genetic Lego Bricks

מה כולל שירות של מענה אנושי לעסקים?