כל מה שצריך לדעת על עורך דין ליטיגציה

 שירותי ליטיגציה מיועדים גם עבור יחידים וגם עבור תאגידים. בשנים האחרונות למשל חל גידול משמעותי במספר הפניות אל עורך דין ליטיגציה מצד אנשים פרטיים, חברות וארגונים. עם זאת, לא כולם מבינים מה המשמעות האמיתית של שירותי עריכת דין מן הסוג הזה ומה מיוחד בהם. לכן רבים גם מוותרים מראש על הזכויות ששמורות עבורם בחוק, או על תקנות ופסקי דין תקדימיים שעשויים לסייע להם לבסס טענות בכל מקרה של סכסוך עסקי מורכב ועם משמעויות כלכליות רחבות.

כדאי לדעת שהשירות של עורך דין ליטיגציה מיועד לקהל יעד מגוון ושהוא יכול לעשות את ההבדל בין תשלום פיצויים לבין קבלת פיצויים. חוץ מזה, יש מקרים שבהם השירות של עורך דין ליטיגציה הוא היחיד שמאפשר לפרק שותפות ולפתוח דף חדש בלי שום סוג של השלכות. אז אם מכניסים את כל היתרונות האלה בשירות של עורך הדין אל משוואה כלכלית, מבינים למה משתלם מאוד להתייעץ איתו.


 

כמה עולה להתייעץ עם עורך דין ליטיגציה?

התייעצות עם עורך דין ליטיגציה עולה בקנה אחד עם הצרכים של קהל היעד. בשביל להתייעץ עם עורך דין צריך אמנם לשלם שכר טרחה, אך אפשר לחסוך אותו. ברוב המקרים, שכר טרחה נקבע למשל לפי היקף המקרה ומספר השעות שאותן עורך הדין יצטרך להשקיע בו.

השקעה חד פעמית בהתייעצות עם עורך דין ליטיגציה היא דרך טובה לתכנן עוד כמה מהלכים קדימה. בחישוב כזה, שכר הטרחה משתלם. במקרים אחרים, יכול להיות שיהיה מקום להתייעץ עם עורך דין על מנת להבין אם יש בכלל טעם להגיע אל בית משפט – או שמא עדיף להסתפק בבוררות, תיווך, גישור וכן הלאה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חיטוי חדרים נקיים

טיול לשומרי מסורת לספרד

חברת ניקיון במרכז