לופטים בפתח תקווה – וטיפים להפקת אירועים

 לופטים יכולים להתאים או כפתרון אירוח ומגורים לטווח קצר, או כסוג של אולם אירועים וכתחרות לגני האירועים הרגילים. בכל מקרה מדובר על מבנה אדריכלי ששימש בעבר לצרכים תעשייתיים ואז עבר הסבה למגורים, אבל הרבה תלוי באופן שבו עיצבו אותו. בערים גדולות למשל, יש בעיקר לופטים שאותם ניתן לשכור לטובת אירועים פרטיים, עסקיים או מסחריים.

לופטים בפתח תקווה הם דוגמא מעולה ליתרונות של הפקת אירוע ברמה גבוהה. אם רוצים להפיק אירוע פרטי קטן יחסית עם עד כמה מאות מוזמנים בלבד, סביר להניח שיהיה קל ונוח יותר לעשות את זה עם לופטים בפתח תקווה מאשר עם לופטים בערים אחרות. בין היתר, פתח תקווה היא עיר גדולה ומרכזית, קל להגיע אליה מכל מקום אחר בארץ והתחרות בין הלופטים תורמת לירידת מחירים.

אפשרות אחרת היא לשכור לופטים בפתח תקווה לאירועים מסחריים או עסקיים. אירועים כאלה יכולים להיות ימי כיף לעובדים, ערבי קוקטיילים, ימי גיבוש וכן הלאה. בכל אחד מהמקרים האלה, לופטים בפתח תקווה מתגלים כפתרון שהוא גם מאוד זמין וגם מאוד משתלם.


 

כך מפיקים את האירוע המושלם

הטיפ הכי חשוב עבור הפקת אירוע תוך כדי ניצול היתרונות השונים של לופטים בפתח תקווה הוא להשקיע בעיצוב ובאבזור. ככל שהלופט יאובזר בצורה שמתאימה יותר לאופי של האירוע, כך האורחים ירגישו שהם הגיעו למקום הנכון. חוץ מזה, צריך להשוות בין סוגים שונים של לופטים כדי לוודא התאמה שלהם אל מסגרת התקציב.

בנוסף, מומלץ לשאוב השראה מאירועים אחרים שהתקיימו באותו לופט. בפועל, הדרך לעשות את זה היא לראות תמונות וסרטונים של לופטים בפתח תקווה כאשר הם מאוכלסים בחוגגים, אורחים ומוזמנים מרוצים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המלצות על חלוקה פנימית של ארון הזזה 2 דלתות

GBlocks: The Custom Genetic Lego Bricks

מה כולל שירות של מענה אנושי לעסקים?