ארונות הזזה - פתרון נוח ויעיל

 הזמנים המודרניים הביאו איתם שלל בעיות וצרות, אבל עם הבעיות הגיעו גם הרבה פתרונות יעילים ויצירתיים, אחד מהפתרונות הללו הם ארונות הזזה. ארונות הזזה הופיעו עם הביקוש במקום איחסון איכותי, יעיל ונוח במרחב הביתי.

אם עד היום השתמשנו בארונות עם שלושה או ארבעה דלתות, מה שמסרבל ומסבך את הפעולה הפשוטה של להוציא בגדים מהארון. עם ארונות הזזה הבעיה הזאת נפתרה - במגע קצר ופשוט, הדלת זזה עם כיוון התנועה. 


 

קל לפתוח, לסגור ולנקות

עוד יתרון לארונות הזזה זה הקלות היחסית בה אפשר לשמור על ניקיון הארון, מכיוון שהדלתות נוחות יותר לפתיחה וסגירה מה שחוסך מאיתנו את העצלות של לפתוח ולסגור. כך אנו נשמור מהאבק והלכלוך שמצטבר בחדר מלהיכנס פנימה לתוך הארון ונוכל לנקות ביתר קלות.

הארונות משלימים את מראה החדר ויכולים להוסיף לעיצוב חדר השינה של ההורים, חדר הילדים וחדרי האורחים.

ארונות הזזה יתרונות וחסרונות 

מה שיכול להיות חסרון להרבה אנשים זו הקלות בה הארון נפתח, מה שיוצר חוסר תחושה בעוצמת הפתיחה של הדלת, מכאן יכולה להתפתח בעיה של התבלות מהירה של דפנות הארון ויציאה של הדלתות מהמסילות שלהן. עוד חיסרון, יכול להיות מבחינה בטיחותית אם יש ילדים קטנים בבית.

ארונות הם מצרך בסיסי בכל בית. בין אם בחרתם בארון כזה או אחר, חשוב לשים את הדגש מהו הצורך שלכם בזמן בחירת הארון: השימוש, גודל החדר, בחירת נפח האחסון לו נזקקים ואיך הארון מסודר מבפנים.

עוד פרמטר חשוב - זה בחינת איכות הארון. ארונות מעץ איכותי, עם מסילות חזקות וטובות יחזיקו לאורך שנים. מה גם שאם היה ועברתם דירה, לאחר ההרכבה הארון חוזר לקדמותו.

 

  

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חיטוי חדרים נקיים

טיול לשומרי מסורת לספרד

חברת ניקיון במרכז