פרמטרים לבחירה נכונה של עורך דין ליטיגציה מסחרית

 בחירה נכונה של עורך דין ליטיגציה מסחרית עלולה להיות משימה מורכבת. אז כדי להתמודד עם המשימה הזו בצורה נכונה, חשוב להשתמש בכמה שיותר פרמטרים אובייקטיביים. השימוש בפרמטרים אובייקטיביים מגדיל את הסיכוי לכך שעורך הדין יספק את השירות שלו עבור קהל היעד הרלוונטי ובצורה כמה שיותר מקצועית, מבוססת וכמובן זמינה.

רשימת הפרמטרים האובייקטיביים שבהם משתמשים כדי לבחור עורך דין ליטיגציה מסחרית כוללת קודם כל את מספר שנות הניסיון שלו. מספר שנות הניסיון אמור לייצג פרמטר אובייקטיבי, כי קשה לערער עליו ומשום שהוא מבוסס על נתונים ברורים. מבחינת לקוחות, עורך דין בעל ניסיון הוא גם בעל סיכוי גבוה יותר לייצג אותם נאמנה בין כתלי בית המשפט או בהליכי גישור, פשרה ובוררות.


 

פרמטר אחר שבו כדאי להשתמש כדי לבחור עורך דין ליטיגציה מסחרית הוא תחום התמחות. גם בתחום הספציפי של ליטיגציה מסחרית, יכול להיות שיהיה עורך דין שמתמחה ביחידים ובאנשים פרטיים – לעומת עורך דין שההתמחות שלו היא בסכסוכים מסחריים של תאגידים וחברות. מטבע הדברים, רצוי שתחום ההתמחות יתאים עד כמה שאפשר לצרכים של הלקוחות.

האם כדאי לבחור עורך דין ליטיגציה מסחרית על פי המלצות?

השאלה המתבקשת היא האם שווה להשתמש גם בפרמטרים סובייקטיביים, כמו המלצות, על מנת לבחור עורך דין ליטיגציה מסחרית. מצד אחד, אין ספק שהרבה המלצות מעידות על כך שמדובר על עורך דין מקצועי. מצד שני, קשה להשוות בין המלצות של לקוחות שונים.

הפתרון הוא לשלב בין המלצות לבין שאר הפרמטרים. כאשר משלבים בין ניסיון, תחום התמחות והמלצות, קל יותר לסנן החוצה עורכי דין לא מקצועיים ולהישאר רק עם אלה שאפשר לסמוך עליהם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Trace Elements: What They Are and Why You Need Them

מענה טלפוני לעסקים

Sequencing