מה ההבדל בין מענה טלפוני אנושי וממוחשב?

 היכרות עם כמה הבדלים משמעותיים בין סוגים שונים של מענה טלפוני יכולה להיות פתרון מעולה בור בעלי עסקים וחברות. אז קודם כל, צריך להצביע על ההבדל המשמעותי בין מענה טלפוני אנושי לבין מענה טלפוני ממוחשב. בעוד מענה טלפוני אנושי ניתן על ידי עובדים בשר ודם, מענה טלפוני ממוחשב מבוסס על הפעלת מערכות אוטומטיות.

העניין הוא שהמאפיינים הטכניים הם לא המייצג היחיד של מענה טלפוני אנושי לעומת מענה טלפוני ממוחשב. כאשר נכנסים אל עובי הקורה, מגלים שיש הבדלים גם מבחינת התחושה של קהל היעד והלקוחות: לפי רוב המחקרים שבוצעו בשנים האחרונות, לקוחות מרגישים בטוח יותר לקנות מוצר או שירות אחרי שהם קיבלו מענה טלפוני אנושי ולא מענה טלפוני ממוחשב.



 

מענה טלפוני אנושי כהשקעה משתלמת

בעלי עסקים וחברות צריכים להסתכל על מענה טלפוני אנושי בתור השקעה משתלמת. באופן הזה, ניתן לראות את היתרונות של מענה טלפוני אנושי גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

בטווח הקצר, היתרון של מענה טלפוני אנושי בא לידי ביטוי בלקוחות מרוצים יותר. כאשר לקוחות יוצרים קשר טלפוני עם בית עסק ובצד השני יש אדם בשר ודם שעונה להם, סביר להניח שהם ירגישו תחושת אמינות ולויאליות. זה כולל גם לקוחות קיימים שיוצרים קשר עם מענה טלפוני אנושי, אבל גם לקוחות חדשים שרק מתעניינים במוצר או בשירות.

בטווח הארוך, מוקד של מענה טלפוני אנושי מאפשר לבעלי עסקים וחברות לבדל את עצמם מהמתחרים. הבידול מאוד חשוב, כי הוא זה שהופך את ההוצאה על הפעלת מענה טלפוני אנושי להשקעה משתלמת. כמו כן, בעלי עסקים יכולים כיום לתאם שירות של מענה טלפוני אנושי במודל מיקור חוץ.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המלצות על חלוקה פנימית של ארון הזזה 2 דלתות

GBlocks: The Custom Genetic Lego Bricks

מה כולל שירות של מענה אנושי לעסקים?