למה צריך להפעיל מענה אנושי ללקוחות?

 מענה אנושי טלפוני יכול להבטיח שורה ארוכה של יתרונות עבור בעלי עסקים. קודם כל, כדאי להפעיל מענה מן הסוג הזה על מנת לוודא שהלקוחות יקבלו את השירות הטוב ביותר. היות ושירות שניתן על ידי נציגים אנושיים תמיד יהיה אותנטי, טוב ומומלץ יותר מאשר שירות ממוחשב, האינטרס של בעלי עסקים הוא להציע אותו לכמה שיותר מהלקוחות הקיימים שלהם.

שנית, כל בעל עסק צריך להפעיל מענה אנושי גם על מנת לגייס לקוחות חדשים. אם לדוגמא יש אנשים שמתעניינים במוצר או בשירות אבל הם לא בטוחים האם הם רוצים לשלם עליו, יכול להיות שמה שהם יבחרו לעשות יהיה ליצור קשר טלפוני עם המוקד. במקרים כאלה, כדאי שבצד השני מי שייתנו להם את התשובות יהיו עובדים בשר ודם.


 

האם משתלם להפעיל מענה אנושי?

הפעלת מענה אנושי רלוונטית עבור בתיעסק ונציגים של חברות בכל התחומים במשק. עם זאת, עד לפני מספר שנים האפשרות הזו הייתה פתוחה רק בפני עסקים גדולים שמגלגלים מחזורי מכירות עצומים. אבל כיום, ניתן לתאם את השירות של מענה אנושי גם במודל של מיקור חוץ.

המשמעות של הפעלת מוקד מענה אנושי במודל של מיקור חוץ היא שבעלי עסקים יודעים בדיוק כמה ועל מה הם משלמים. בתמורה לתשלום חודשי קבוע מצד בעלי עסקים, חברה חיצונית מעסיקה עובדים שמקבלים בשמם את השיחות. כך העסק מרוויח לקוחות מרוצים ששמעו מענה אנושי בכל פניה שלהם, אבל בלי להתחייב להעסקת והכשרת כוח אדם בעלויות גבוהות.

בשורה התחתונה, זה מאוד משתלם להציע מענה אנושי ללקוחות. נכון שבעבר הפעלת המוקד הייתה יקרה, אבל זה בגלל שלא הייתה את האפשרות של מיקור חוץ.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המלצות על חלוקה פנימית של ארון הזזה 2 דלתות

GBlocks: The Custom Genetic Lego Bricks

מה כולל שירות של מענה אנושי לעסקים?